Annons:
Etikettgenerellt-om-lockar
Läst 1330 ggr
[Tilde]
4/13/14, 11:56 PM

Problem med lockigt hår

Här han vi skriva ut om alla problem vi med lockigt hår har! Exempelvis torrt hår, hårstrån överallt eller att håret blir galet när det är fuktigt ute. Det finns säkert flera som känner likadant, så nu kan vi prata ut och trösta varandra 😎 Så…

Vilka hårproblem har du?

Annons:
[sessie98]
4/15/14, 10:08 PM
#1

Så fort det är lite fuktig luft blir mitt hår helt krusigt och flyger åt alla håll!

[Tilde]
4/15/14, 11:54 PM
#2

#1 Mitt hår är inget fan av hög luftfuktighet heller - speciellt inte blandat med vind! 🤪 Blir frissiga vågor nästan och det gillar jag inte alls! Fast när jag använder produkter håller det sig bättre, så det gäller att planera lite beroende på vädret. 😂

Alex
4/16/14, 2:32 PM
#3

Ja, i hög luftfuktighet får ju håret VÄLDIGT mycket naturlig volym, om man säger så… ;) Och så detta med fukt/regn som förstör plattade frisyrer, vilket väl är mitt största problem som har haft olika pagefrisyrer de senaste åren…

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

stinabest
4/17/14, 3:55 PM
#4

Hatar när det regnat och det är fuktigt ute…. Då går håret tillbaka till sin vanliga form om jag har plattat det.


komkoma
5/9/14, 2:40 PM
#5

Allt som har med ofrivilligt vatten att göra! 

😭

[MARWAKE]
5/10/14, 2:18 PM
#6

Borsta håret :O

Annons:
Blodfot
5/12/14, 10:33 AM
#7

jag hatar allt med mitt lockiga hår! Spesasielt att de inet tål vatten!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[rumelle]
5/12/14, 12:54 PM
#8

Mitt hår blir väldigt flygigt och frizzigt om jag låter det självtorka utan att jag haft i någon produkt. Jag kan inte ha det utsläppt två dagar i rad utan att blöta ner det helt emellan eftersom det formar sig så lätt och ser ut som ett spektakel varje morgon, vikt på konstiga ställen och platt på andra med lockar som ligger slickade mot huvudet och inte ens går att få ordning på med plattången. Dessutom är det för kort för att jag ska kunna sova med flätor eller överhuvutaget ha någon annan frisyr än hästsvans. Hoppas bara på att det blir bättre när håret blir längre.

Upp till toppen
Annons: