Generellt om lockar

Problem med lockigt hår

2014-04-13 23:56 #0 av: Tilde

Här han vi skriva ut om alla problem vi med lockigt hår har! Exempelvis torrt hår, hårstrån överallt eller att håret blir galet när det är fuktigt ute. Det finns säkert flera som känner likadant, så nu kan vi prata ut och trösta varandra Cool Så...

Vilka hårproblem har du?

♥ Tilde

Anmäl
2014-04-15 22:08 #1 av: [sessie98]

Så fort det är lite fuktig luft blir mitt hår helt krusigt och flyger åt alla håll!

Anmäl
2014-04-15 23:54 #2 av: Tilde

#1 Mitt hår är inget fan av hög luftfuktighet heller - speciellt inte blandat med vind! Galen Blir frissiga vågor nästan och det gillar jag inte alls! Fast när jag använder produkter håller det sig bättre, så det gäller att planera lite beroende på vädret. Gapskrattar

♥ Tilde

Anmäl
2014-04-16 14:32 #3 av: Alex

Ja, i hög luftfuktighet får ju håret VÄLDIGT mycket naturlig volym, om man säger så... ;) Och så detta med fukt/regn som förstör plattade frisyrer, vilket väl är mitt största problem som har haft olika pagefrisyrer de senaste åren...

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anmäl
2014-04-17 15:55 #4 av: stinabest

Hatar när det regnat och det är fuktigt ute.... Då går håret tillbaka till sin vanliga form om jag har plattat det.

Anmäl
2014-05-09 14:40 #5 av: komkoma

Allt som har med ofrivilligt vatten att göra! 

Storgråter

Anmäl
2014-05-10 14:18 #6 av: [MARWAKE]

Borsta håret :O

Anmäl
2014-05-12 10:33 #7 av: Blodfot

jag hatar allt med mitt lockiga hår! Spesasielt att de inet tål vatten!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.