Generellt om lockar

Vad passar bäst...

2014-05-06 11:11 #0 av: Tilde

Vad tycker du personligen att du passar bäst i; lockigt hår, platt hår eller vågigt hår? Naturligt eller stylat?

♥ Tilde

Anmäl
2014-05-06 20:24 #1 av: ljungensjenka

Lockigt/vågigt och heeelt naturligt :D

Anmäl
2014-05-07 20:49 #2 av: Carlaina

Naturligt hår passar jag alltid bäst i, och det brukar ju bli lockigt/vågigt :)

Anmäl
2014-05-08 18:00 #3 av: Zolunia

Stylat! Always!.. sedan är man ju frisör också... Men jag vantrivs inte i det naturliga. Tycker nog att variation är det absolut roligaste!

Anmäl
2014-05-08 19:00 #4 av: Tilde

Jag tycker att jag passar bäst i fejklockar faktiskt... Funderar Men också i mina naturliga när jag har lite längre hår. 

♥ Tilde

Anmäl
2014-05-08 21:23 #5 av: [MARWAKE]

Långt vågigt hår är fint! (Har inte så långt hår men tycker det är fint)! I sommar kommer jag klippa håret kort (inte helkort) och då kommer jag väl passa i vågigt/lockigt hår tror jag ;) Naturligt föredrar jag!

Anmäl
2014-05-08 22:26 #6 av: Zolunia

#5 Klippa kort. Vad modigt! Är själv mellan valet och kvalet... Dock tror jag att jag kommer att spara det som belöning när jag nåt min målvikt. Är sugen på en curly pixie... Vad har du tänkt för kort lockig frisyr?

Anmäl
2014-05-08 22:52 #7 av: Tilde

På tal om kort så skulle jag ÄLSKA att ha en bob! Men jag är för feg Gapskrattar Det får helt enkelt vänta tills jag blir äldre... får barn och grejer. Smart att inte ha så långt hår när man har en bebis, då blir man snabbt skallig. Skämtar

♥ Tilde

Anmäl
2014-05-09 10:41 #8 av: Amandla

Mina naturliga lockar är bäst Glad

Jag har haft alla längder på håret mellan nästan snagg till midjelångt. Trivs bäst med längd mellan axelbandet och midjan, men gillade verkligen att ha bob också även om det var på den tiden då jag fortfarande fönade håret varenda morgon. Helt meningslöst, för det är mycket snyggare om det får självtorka än om det först rakfönas och sen får diverse konstiga böjda tussar hit och dit Lipar

Kort frisyr är bara jobbigt, för det måste jag blöta varenda morgon och försöka få till. Aldrig mer, det är mycket enklare med långt hår även om jag oftast sätter upp det i tofs/knut.

Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt

Anmäl
2014-05-14 18:47 #9 av: [MARWAKE]

#6 Vet inte haha :P Men jag tror vågorna och lockarna kommer försvinna när jag klipper mig. Eftersom jag har bara lockigt hår några centimeter högre en axlarna och neråt. Men jag kommer inte klippa sådär superkort.

Anmäl
2014-06-03 20:13 #10 av: jossan...

Jag klippte kort när jag gick i 4:an Det kändes bra i nån månad #spararut;)

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.