Övrigt

Lockar under julen?

2014-12-05 13:01 #0 av: Tilde

Kommer ni att rocka era lockar under jul och nyår? Eller stylar ni "bort" dem? Har ni några specifika idéer på frisyrer som ni tänker ha? Glad

Själv kommer jag förmodligen att ha lockarna på jul och kanske platta och sedan locka med locktång på nyår. Cool

♥ Tilde

Anmäl
2014-12-07 22:07 #1 av: Tova.O

Kör nog på naturliga lockar över julen och platt på nyår. :)

Anmäl
2014-12-08 20:37 #2 av: Tilde

#1 Jag tycker inte jag passar så bra i platt, så fake-lockar är att föredra på mig Skrattar Men visst är det kul hur mycket längre hår man får när man plattar det??

♥ Tilde

Anmäl
2014-12-08 22:09 #3 av: Tova.O

#2 jaså, vad synd. Det är roligt att kunna variera. :) Fast det finns ju såklart massor av andra sätt.

Jaa och håret blir så mjukt också!

Anmäl
2014-12-25 00:08 #4 av: Crest

Hade utsläppt och lockigt idag, med en "Celtic knot" där bak. I morgon är tredje dagen efter tvätt så lär inte kunna ha det utsläppt, utan gör nog en flätuppsättning med två utbakade. Nyår vet jag inte - har aldrig plattat mitt hår så kommer nog inte göra det då heller, men beroende på vad jag känner för så har jag halvuppsättning, uppsättning eller bara utsläppt haha Galen

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.