Annons:
Etikettprodukter
Läst 1306 ggr
Hannzan
2016-02-23 17:21

Något som kan få håret att lägga sig?

Jag är nästan helt säker på att jag inte är ensam om det här. 1. Antingen så får man gå runt med okammat trassligt hår som inte ser så snyggt ut. Eller 2. Kamma håret och ha världens mest flygande, elektriska hår och se ut att ha en clown peruk. Snälla, vet någon något som kan få håret att lägga sig ner? Någon bra hårspray eller så? Håret flyger som in i attan…

Annons:
tlover
2016-02-23 17:24
#1

Har du testat att reda ut håret i duschen med balsam?

Jag har själv inte testat det då jag har rakt hår men jag har läst flera med lockigt hår som går det med bra resultat.

l'm back

Rainee
2016-02-23 23:10
#2

Antingen så använder du argan olja som jag använder för att mitt hår blir också jätte frissigt och puffigt annars, eller så kan du använda special schampo/balsam. Typ som Organix kukuí oil balsamet. Det använder jag och det är speciellt framtaget för att ta bort friss osv. Jag kombinerar det balsamet med argan olja och nu har jag platt, lent vackert hår. Tro mig, såg inte klokt ut innan 😂

Hannzan
2016-02-24 23:16
#3

#1 Japp jag brukar använda balsam, men det kanske finns något special balsam? :)

Hannzan
2016-02-24 23:17
#4

#2 Okej jag får ta och kolla in det där balsamet har argan olja hemma :D

tlover
2016-02-25 08:46
#5

#3 Det jag menade var om du reder ut håret i duschen, och annvänder balsam då du gör det så att det inte ska slita så mycket.

Dvs inte reda ut håret då det är torrt. (håret är ju däremot extra känslig då det är blött så det gäller att vara väldigt försiktig och ha bra kam, tex inte en plastkam).

l'm back

Hannzan
2016-03-06 14:12
#6

#5 ska testa det nästa gång jag duschar!

Annons:
Upp till toppen
Annons: