Annons:
Etikettprodukter
Läst 2502 ggr
[Tilde]
4/9/14, 7:46 PM

Recension: Jessicurl Confident coils

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är andra dagens lockar. Jag blötte håret, kramade i Confident coils, ploppade håret i omkring 20 min och lät det sedan lufttorka. Det är inte stylat på något sätt. - Gillar ni min Nat. Geo.-tröja? ;) 

Min CC är med doften Island fantasy, vilket luktar behagligt och gott av kokos. Doften sätter sig inte så bra i håret, men luktar i alla fall fantastiskt medan man stylar det!

CC minskar absolut frizz och definierar lockarna. Jag kan lova er att mitt andradagshår var en mardröm innan jag hade i Confident coils! Nu är produkten inte ideell för tjockt hår på egen hand, utan fungerar då bäst ihop med Rockin' ringlets. Eftersom mitt hår inte är så tjockt så går det utmärkt för mig att endast använda CC. 

Jag älskar denna produkt och kommer förmodligen att köpa den flera gånger framöver. Minimalt frizz och fina lockar säger jag inte nej till. 🙂

Annons:
Sweety
4/12/14, 4:52 PM
#1

Åh, kul att det funkar bra för dig! Vart köper/beställer du? Kanske något att testa!👍

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

[Tilde]
4/13/14, 10:21 AM
#2

#1 Köpte från en liten butik i Köpenhamn, men det finns svenska hemsidor som säljer produkten. Alma of Sweden till exempel. 🙂

Upp till toppen
Annons: