Annons:
Etikettprodukter
Läst 946 ggr
[Tilde]
4/10/14, 12:26 PM

Din favoritprodukt

Vilken är din absoluta favoritprodukt för håret? och varför älskar du den så mycket? 😃

Annons:
stinabest
4/29/14, 9:13 PM
#1

Nashiolja! Håret blir så himla mjukt och glansigt och för mig med tjockt hår får det håret att kännas så lätt och bra! :)


[Tilde]
4/29/14, 9:20 PM
#2

#1 Det får jag kolla upp! :) Inte hört talas om nämligen, haha

Indriz
4/30/14, 12:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

#1 Tror du menar arganolja? Jag använder det också. Märket är Nashi :) Sen är ju moroccan oil samma sak också. Kärt barn har många namn! 

Jag är också ett stort fan av arganolja i alla fall -- underbart för långt och tjockt hår som gärna blir frissigt!  http://bit.ly/1mXH9D0

Aussies hårprodukter är också helt klart en favorit, ganska dyra dock. Använder 3 minute miracle luscious long deep treatment när helst jag kan!

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

[Tilde]
4/30/14, 12:35 PM
#4

#3 Ah, arganolja har jag länge velat testa! Det är bara så dyrt här :/ Får försöka hitta en flaska någon gång och pröva i alla fall 😃

Indriz
4/30/14, 1:02 PM
#5

#4 Ja det är inte jättebilligt, men jag ger drygt 200kr för 100ml hos min frissa och en sån flaska räcker för mig i drygt 1,5 år :/
Då använder jag det inte varje dag förstås men för mig har det helt klart varit värt det. Dessutom luktar det gudomligt!

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

[Tilde]
4/30/14, 2:28 PM
#6

#5 Räcker det så länge? 😮 Hur ofta använder du det?

Annons:
Indriz
4/30/14, 3:17 PM
#7

#6 En gång i veckan ungefär och ja den har som sagt varit väldigt dryg! 😃 Men om jag var du skulle jag rådfråga några andra också om hur länge det räcker för dem. För nu känns det som om mitt användande ligger utanför normen 😛

Make the right thing easy and the wrong thing hard. Remember that the horse is the best teacher you'll ever find and that he is a reflection of the one who cares for him.

stinabest
4/30/14, 4:24 PM
#8

#3 Hahha ja, det gör jag ju! Men glömmer alltid av mig ;)


Smullis
4/30/14, 6:19 PM
#9

Säger också arganolja! Den är faktiskt ganska dryg, räcker länge och är prisvärd som fasen 😍

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

minimor
4/30/14, 11:12 PM
#10

Min absoluta favorit i flera år har varit "URBAN" by Björn Axèn "Curlylicious Curl mousse" Helt fantastisk till mitt självlockiga hår, har älskat den! Och nu har den utgått… 😢 Finns ingen lika bra…

J0554N
6/27/14, 4:26 PM
#11

naturliga oljor! sojabönsolja och mandelolja är de jag provat, mycket bättre än mousse eller hårsprayer som gör håret klibbigt och stelt.

Strong people don't put others down, they lift them up. 


[Tilde]
6/27/14, 4:48 PM
#12

#11 Blir inte håret fett av det? Eller hur mycket använder du? :)

J0554N
6/27/14, 8:21 PM
#13

#12 sojabönsolja absorberas snabbare än andra oljor, använder den nästan dagligen i topparna/längderna men tar ytterst lite varje gång. mandeloljan använder jag som en inpackning men då får man schamponera(balsamera om man kör på bm) två-tre gånger innan man får ur det  :)

Strong people don't put others down, they lift them up. 


Annons:
[Teddies matte]
6/27/14, 11:00 PM
#14

Ni som använder arganolja, är den mycket mindre fet än t.ex. kokosolja?

drutten2
7/4/14, 2:30 PM
#15

Arganolja, ja det är ett lättare olja. Reparerar torrt hår.

Wilmarabbit
7/10/14, 2:38 AM
#16

PROFFS hår mousse , Älskar det då det ger sånna fina och naturliga lockar på mig, TIIIIIPS😃

Kolla gärna in bloggen Regnbågehttp://nouw.com/wilmajRegnbåge

Ballong http://terabitiaskaniner.weebly.com/ - Hoppkaniner i Västra götaland Ballong

InkaAthilea
7/10/14, 6:45 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#17

Jag har nyligen hittat till Lush produkter, de är fantastiska. Dessa är mina favoriter. När jag använder dessa i kombination blir mitt hår superlockigt, och lockarna träder även fram uppe på huvudet där jag annars lätt får platt hår annars.

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

InkaAthilea
7/10/14, 6:47 AM
#18

Oj. Bilden blev visst suddig..ursäkta för det!

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Upp till toppen
Annons: