Annons:
Etikettövrigt
Läst 1108 ggr
[Tilde]
4/13/14, 2:21 PM

Klotterplank #1

Varmt välkomna till vårt första klotterplank! 😃 Här kan du skriva av dig om vad som helst mellan himmel och jord!

  • Redigerat 8/18/23, 9:29 PM av Moon AppleGrey
Annons:
[Tilde]
6/3/14, 8:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Tänkte dela med mig av en bild på två av mina kaninungar! 😍

jossan...
6/3/14, 10:20 PM
#2

Naaw!!!

Gud vad bra jag stavar…

[MARWAKE]
6/5/14, 4:12 PM
#3

Åh så söta! :3

[Tilde]
6/5/14, 5:02 PM
#4

Hihi tack! Riktigt busiga är de också 😃

[MARWAKE]
7/22/14, 10:01 PM
#5

Idag gjorde jag sista schampotvätten då jag ska börja med balsammetoden :D Som tvättbalsam använder jag Coops och som vårdande använder jag Garnier Respons Avocado oil and sheabutter. Mitt hår kommer nog bli strawberry blond när jag börjar med bm. För om jag inte har tvättat håret på länge brukar det få en rödare nyans :D

[Tilde]
7/22/14, 10:30 PM
#6

#5 Kul att du ska börja med BM! :D Håret blir så mycket friskare och mjukare av det! ❤️

Annons:
komkoma
7/27/14, 3:23 PM
#7

Har helt tappat bort mig från bm då jag va tvungen att tvätta håret på sjukhuset inför op. Sen gjorde jag en jättedum sak som att färga håret! (opsi)

[Tilde]
7/28/14, 2:50 PM
#8

#7 Jag färgar håret då och då… brukar bara inte använda balsamet man får med, utan har mina BM-balsam istället xD

[MARWAKE]
7/28/14, 6:09 PM
#9

Igår tvättade jag håret med bara balsam och idag känns håret superbra! Inte ett dugg fett! Jag som trodde håret skulle bli jättefett i början men inte! :D Så jag är supernöjd :D

Amandla
7/28/14, 8:17 PM
#10

#9 Ropa inte hej än, jag fick en urjobbig reaktion på mitt hår efter ett halvår och det satt i länge. Fick tvätta ur med SLS-fritt schampo varannan vecka för att håret blev så läbbigt (och balsamtvättar däremellan förstås). Det stabiliserade sig sakta och nu efter snart fyra år kan jag tvätta håret med ett par veckors mellanrum utan att det ser fett ut - om jag nu skulle vilja det förstås 😛 Jo, jag har testat bara för att se hur länge det gick,  fast jag föredrar att tvätta ungefär var femte dag.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Stortroll
7/29/14, 3:05 PM
#11

jag tvättar håret med ett schampo jag fick av min faster (hon är frisör) där efter med ett balsam jag också fick av henne. det funkar jätte bra för mig.  kommer antagligen lägga upp bild på schampot och balsamet senare.

Titta gärna in här ---> Min blogg

[MARWAKE]
7/29/14, 10:33 PM
#12

#10 oh, Det låter inte så bra :/

Amandla
7/29/14, 11:01 PM
#13

#12 Nej det var inte ett dugg skoj, men alla får inte samma slags reaktioner. Hoppas det går lättare för dig!


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
Annons:
komkoma
8/1/14, 10:36 PM
#14

Helt ot från hår men ska på en riktigt spännande arbetsintervju kommande vecka :O

jossan...
8/2/14, 12:54 AM
#15

#14 kul! Vad för slags jobb?? :D

Gud vad bra jag stavar…

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: