Annons:
Etikettoff-topic
Läst 647 ggr
[Tilde]
4/13/14, 2:42 PM

OT - Dina intressen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad har du för intressen när du inte vårdar ditt hår? 😉

Själv älskar jag att måla och att umgås med mina supersöta kaniner. Här är min bebbe Willow ❤️

Annons:
Tova.O
4/18/14, 12:48 PM
#1

Jag läser. :) Gillar speciellt dystopi böcker o framtidsböcker, såsom Hungerspelen, Divergent och The darkest minds. Sedan spelar jag även innebandy och jag har en kanin som heter Mio. Baka brukade jag göra ofta innan då jag hade en bakblogg. Men jag har inte det längre så det inträffar inte lika ofta nu men lite då och då. ^^

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

[Tilde]
4/18/14, 2:08 PM
#2

#1 Kul! 😃 Jag gillar också att baka, men försöker att inte äta så onyttigt, så det händer nog mest bara vid speciella tillfällen. 😛

Katti
4/19/14, 1:54 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tja, det är väl djur (hundar), djur (katter) och djur (kaniner) Kär. Och så barnen förstås! Bilder och sånt finns på hemsidan!

Sajtvärd på Kennel iFokus, medarbetare på BARF iFokus

[Tilde]
4/19/14, 11:04 AM
#4

#3 Flappisar! ❤️ Ska skaffa mig en sådan i framtiden! 😍

fidojunior
4/19/14, 6:48 PM
#5

Det känns som att jag inte har några speciella intressen. Jag brukar på min lediga tid oftast sitta framför datorn eller tv:n men det är avslappnade för mig. Fotografering var ett intresse förr men har minskat nu när jag inte har tid. Men ta det lugnt, träffa kompisar (även om det gäller plugg), vara med mina hundar eller vara ute i naturen gillar jag.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

JustMySelf
4/20/14, 5:35 PM
#6

Har häst som jag tränar både hoppning och dressyr med, gillar även andra djur och har nu en katt men har haft en del andra djur med. Pluggar på universitet vilket förstås tar en del tid, men umgås gärna med kompisar, lagat mat, shoppar och tränar :)

Annons:
Zolunia
4/21/14, 7:53 PM
#7

Oh fy vilken söt kanin! Är ingen direkt djurmänniska men den var ju bara för gullig!

Fritidsintressen:

- mat (lchf)

- träning (styrka och pilates)

- språk (läser till engelskalärare, bor i Spanien)

- skönhet (Mary Kay konsult)

Läser en hel del, umgås med vänner lite för mycket enligt min man och älskar livet!

[Tilde]
4/21/14, 8:14 PM
#8

#7 Han tackar 😃

Åh, men bor du i Spanien? Var någonstans?

Zolunia
4/21/14, 9:11 PM
#9

#8 En pitoresk liten bergsby som heter Callosa d'Esarría. ca. 20 minuter från Benidorm, en timma från Alicante. Kan berätta en massa om hur UNDERBART det är här men det skulle kännas som att skryta och kanske lite väl off topic 😴😉

[Tilde]
4/21/14, 10:36 PM
#10

#9 Åh så härligt! Spanien var alltid lite som ett andra hem när jag var liten för vi åkte dit så ofta! Min mamma är spansklärare och bodde några år i Sevilla. Min moster är också spansklärare och var faktiskt gift med en spanjor, så mina kusiner är halvspanska. 😃 Så landet har en liten speciell plats i mitt hjärta :)

Zolunia
4/21/14, 10:54 PM
#11

#10 Oh, det förstår jag isf. Kan du kanske lite spanska också? :D Det bor många skandinaver här nere. Speciellt runt dessa trakter… Men inte i lilla Callosa. Här bor det mest spanjorer men hel del latinamerikaner från Ecuador och Bolivia. Mao, så är det faktiskt inte så vanligt här med lockigt hår här. Mest sönderblonderade… (Hehe! Förlåt, men jag tycker att mörkhåriga väldigt sällan får till en bra blekning…)

[Tilde]
4/22/14, 12:31 PM
#12

#11 Ja jag pluggade spanska i drygt 5 år, men har nu glömt mycket tyvärr… Men det är ett riktigt vackert språk 😃

Haha nej jag håller med dig! Svårt att passa i ljust blont hår med svarta ögonbryn och mörka drag.

[rumelle]
4/23/14, 9:45 AM
#13

Jag läser, tecknar, spelar TV-spel och pysslar med mina marsvin. Fast mest är det jobba, äta, sova. Hinner/orkar inte med så mycket utöver det och på helgerna är jag bara trött.

Annons:
Zolunia
4/23/14, 1:48 PM
#14

#13 Vad gillar du för TV-spel? Har tyvärr inte tid för det men personligen älskar jag fantasy spel á la Final Fantasy… 🙂

[rumelle]
4/23/14, 4:24 PM
#15

#14 Just nu är det Minecraft som gäller. Annars är Skyrim och Oblivion favoriter. Gillar spel där man kan lalla omkring utan att behöva vara seriös och följa ett bestämt mönster. :P

Zolunia
4/23/14, 7:12 PM
#16

Har du provat FF7? Massa lallande omkring, hur kul som helst! Förstår dig helt och hållet. Därför kommer jag aldrig vidare på Candy Crush, gör om samma banor för skojs skull, hihi O_o

[rumelle]
4/24/14, 7:28 AM
#17

#16 Jag har faktiskt aldrig spelat Final Fantasy-spelen. Min sambo gillar dem, speciellt FF8 tror jag. Har sett honom spela några gånger men jag har inte riktigt förstått poängen med den sortens spel. :P

Zolunia
4/24/14, 4:28 PM
#18

#17 Du får provspela och se om du blir hooked ;)

Debbiej02
4/28/14, 6:36 PM
#19

kela med min kanin och typ inge mer jag kan säga för har typ hjärnsläpp🤪

Love Laleh<3<3:)

Zolunia
4/29/14, 10:20 PM
#20

Min senaste obsetion är min platta. Har skaffat Candy Crush och The Sims… Min man har fått floppen av att inte få all uppmärksamhet han fick innan… Stackarn'.

Annons:
Upp till toppen
Annons: