Annons:
Etikettgenerellt-om-lockar
Läst 889 ggr
[Tilde]
2014-05-06 11:11

Vad passar bäst...

Vad tycker du personligen att du passar bäst i; lockigt hår, platt hår eller vågigt hår? Naturligt eller stylat?

Annons:
ljungensjenka
2014-05-06 20:24
#1

Lockigt/vågigt och heeelt naturligt :D

Carlaina
2014-05-07 20:49
#2

Naturligt hår passar jag alltid bäst i, och det brukar ju bli lockigt/vågigt :)

Zolunia
2014-05-08 18:00
#3

Stylat! Always!.. sedan är man ju frisör också… Men jag vantrivs inte i det naturliga. Tycker nog att variation är det absolut roligaste!

[Tilde]
2014-05-08 19:00
#4

Jag tycker att jag passar bäst i fejklockar faktiskt… 🤔 Men också i mina naturliga när jag har lite längre hår.

[MARWAKE]
2014-05-08 21:23
#5

Långt vågigt hår är fint! (Har inte så långt hår men tycker det är fint)! I sommar kommer jag klippa håret kort (inte helkort) och då kommer jag väl passa i vågigt/lockigt hår tror jag ;) Naturligt föredrar jag!

Zolunia
2014-05-08 22:26
#6

#5 Klippa kort. Vad modigt! Är själv mellan valet och kvalet… Dock tror jag att jag kommer att spara det som belöning när jag nåt min målvikt. Är sugen på en curly pixie… Vad har du tänkt för kort lockig frisyr?

Annons:
[Tilde]
2014-05-08 22:52
#7

På tal om kort så skulle jag ÄLSKA att ha en bob! Men jag är för feg 😂 Det får helt enkelt vänta tills jag blir äldre… får barn och grejer. Smart att inte ha så långt hår när man har en bebis, då blir man snabbt skallig. 😉

Amandla
2014-05-09 10:41
#8

Mina naturliga lockar är bäst 🙂

Jag har haft alla längder på håret mellan nästan snagg till midjelångt. Trivs bäst med längd mellan axelbandet och midjan, men gillade verkligen att ha bob också även om det var på den tiden då jag fortfarande fönade håret varenda morgon. Helt meningslöst, för det är mycket snyggare om det får självtorka än om det först rakfönas och sen får diverse konstiga böjda tussar hit och dit 😛

Kort frisyr är bara jobbigt, för det måste jag blöta varenda morgon och försöka få till. Aldrig mer, det är mycket enklare med långt hår även om jag oftast sätter upp det i tofs/knut.


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[MARWAKE]
2014-05-14 18:47
#9

#6 Vet inte haha :P Men jag tror vågorna och lockarna kommer försvinna när jag klipper mig. Eftersom jag har bara lockigt hår några centimeter högre en axlarna och neråt. Men jag kommer inte klippa sådär superkort.

jossan...
2014-06-03 20:13
#10

Jag klippte kort när jag gick i 4:an Det kändes bra i nån månad #spararut;)

Gud vad bra jag stavar…

stinabest
2014-06-06 15:35
#11

Stylat! När jag haft i någon olja i håret och det är plattat. Tycker också det blir fint när jag bara har några få vågar "där framme" i håret.


Upp till toppen
Annons: