Annons:
Etikettfärga-och-tona
Läst 735 ggr
[hejhejhej!]
5/27/14, 8:11 PM

Turkos/babyrosa

Ska jag ha en rosa/turkos slinga? Ska jag ha en slinga eller rosa ombröt? Ska jag ha ombe eller ska jag ha hela håret färgat lite typ moamurdress stil eller ska jag ha slinga/lock färgad? Comment;) och ps. har ni några bra redigerings program där man kan färga håret i?tacksam för svar

Annons:
[hejhejhej!]
5/27/14, 8:12 PM
#1

Har väldigt mörkt brunt naturligt lockigt tjockt o slitet hår:)

Ikajo
5/27/14, 8:21 PM
#2

Photoshop

//Sofia - Sajtvärd på Feminism iFokus
Officiell titel: Professionell Skrivare
Du kan läsa text skriven av mig här

Challa86
5/28/14, 9:46 PM
#3

När man velar/har svårt att bestämma sig är det bäst att inhandla ett par peruker och styla dem. 
Det finns både billiga och snygga på ebay. 
Då kan du ändra "ditt hår" hur ofta och drastiskt du vill ^^

challameow.wordpress.com 

[Tilde]
5/28/14, 11:09 PM
#4

Jag färgade håret lilarosa, men det höll inte så länge. :( Kul att testa dock! Det är ju inte permanent, så varför inte pröva på en udda hårfärg medan man är ung? :)

Nelley
5/29/14, 12:32 AM
#5

Går inte du i trean eller sådant? Är man inte typ 9/10 då? Får du verkligen för dina föräldrar?🤔 Annars så tycker jag ombre låter som en bra idé, helst rosa för turkost har ofta en tendens att tvättas ut väldigt snabbt och bli grönt på vägen. Jag ska snart färga ombre med atlantic blue directions och nu har jag rött hår så jag antar väl att det blir någon slags lila…🤪🙂

Den https://www.google.se/search?q=schwarzkopf+kashmir+r%C3%B6d&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=fWOGU8-dHPLT4QSMtoGgBQ&ved=0CAgQ_AUoAQ

med den https://www.google.se/search?q=atlantic+blue&espv=2&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=MWOGU5LEA_TP4QTkyIHQCg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=667#q=atlantic+blue+directions&tbm=isch höga förväntningar…?😎😃

[MARWAKE]
5/30/14, 10:52 PM
#6

#5 Hon är 11 vad jag vet ;)

Annons:
[Tilde]
5/30/14, 11:05 PM
#7

Ah… som 11-åring bör man inte bleka håret vilket är vad som krävs för dessa färger. Jag hade helt enkelt väntat i några år och om du fortfarande vill testa på färgerna då så rekommenderar jag att bleka och färga hos frisör. 🙂

jossan...
6/3/14, 7:33 AM
#8

Jag slingade första gången typ då… Fast jag mlekte en liten stund bara så det blev lite ljusare slingor

Gud vad bra jag stavar…

Upp till toppen
Annons: