Annons:
Etikettprodukter
Läst 672 ggr
ljungensjenka
2014-06-13 11:49

Schampo tips tack!

Jag har innan haft hyfsat tjockt hår. Inte übertjockt men inte heller typiskt skandinaviskt hår utan mittemellan, så provade jag BM och tror att jag för slarvig men iaf håret blev äckligt av det. Har provat två gånger. Så kör med schampo + balsam nu. Är mycket snällare mot håret (jämfört med innan) och försöker att slita så lite som möjligt då jag sparar ut det. Jag brukar tvätta med Neutrals schampo eftersom att det blev kvar när jag handlade inför BM, sen kör jag Trésemme Naturals som balsam. Mitt hår blir lätt frissigt och konstigt efter tvätt så vill ha tips på andra bra schampon då mitt hår tunnat ur något fruktansvärt. Igår när jag var med en kompis så lånade jag hennes schampo vilket var L'oréal Elvital Volume Collagen. Sen hade hon ett balsam från Wella. Idag är mitt hår underbart och inte frissgt alls men är det ett bra schampo? Balsamet som jag har är jag nöjd med och har haft det i kombination med andra schampon tidigare och det funkade super så det måste vara schampot som ska bytas ut.. Vill alltså ha tips på bra schampon om ki inte förstod min flummiga text xD

Annons:
Tova.O
2014-07-27 18:42
#3

Vet inte om det schampot din kompis har är bra men jag brukar använda schampot "hårdsomfan". Det luktar gott och är skonsamt mot mitt hår. Men namnet alltså.. XD 60% består av aloe vera dessutom!

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Upp till toppen
Annons: