Annons:
Etikettstyling-och-knep
Läst 950 ggr
00eme05
2014-09-15 18:36

Så trött på de!

Jag är riktigt trött på mitt lockiga hår! Det är överallt i ansiktet och jag behöver alltid ha det bakom öronen då de ser förskräckligt ut, *suck* finns det någon frisyr som jag kan ha det i? Eller ja, är det någon som har lite tips på frisyrer man kan göra varje morgon som helst går snabbt typ en kvart eller mindre? Skulle uppskattas jag har utsläppt men det är tjockt och ser bara konstigt ut, upsatt passar inte i direkt. Men finns det någon fin fläta? Eller något annat jag vet inte :) Tack i förhand! MVH 00eme05

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

Annons:
[Tilde]
2014-09-16 11:07
#1

Hur ser håret ut nu? Funderat på lugg? Den kan man ju också sätta upp om den blir irriterande. Du kan ju kanske göra en fishtail braid, eller five point braid? :) Bara att söka på youtube så borde det komma upp massa tutorials. 👍

00eme05
2014-09-16 12:56
#2

#1 tack! Jag har mellan lockarna 2b-2c och ner under axlarna :)) och luggen är lång för jag hade lugg med det blev inte jätte bra i slutändan, men ska titta på de du föreslog :D

People wants happiness, nobody wants pain, but you cant make a rainbow without any rainHjärta

[TeamGolden]
2014-09-16 19:06
#3

bulle på huvudet är min vardag👍

Fia9000
2014-10-21 21:47
#4

Kanske typ waterfall braid (tror det heter så) för att få bort det lite från ansiktet? Eller om du gör en fläta av luggen på den sidan du har mest hår och sedan fäster med ett hårspänne? Har noll fantasi just nu men det är ju alltid något. :p

/Sofia

"Remember don´t do drugs kids, get high on Life."
- Bradley Will Simpson

[Tilde]
2014-10-21 22:31
#5

#4 Ja de är jättesöta och ser supersnygga ut i lockigt hår! :)

Upp till toppen
Annons: