Annons:
Etikettprodukter
Läst 1277 ggr
[iRebecka]
5/22/15, 8:35 PM

Jessicurl och BM

Jessicurl Rockin Ringlets Styling Potion
Jessicurl Spiralicious Styling Gel

Fungerar dessa bra ihop med BM?

Rockin Ringlets finns med i listan av godkända stylingprodukter men inte Spiralicious. Enda ingrediensen som verkar tveksam i Spiralicious är Polyquaternium-69 som är en polyguat med lägre uppbyggnadsförmåga. Ska man tolka det som att det är en av de bättre polyguats?

Någon här som använder stylingprodukter från Jessicurl? Tankar och åsikter?

Annons:
[iRebecka]
5/23/15, 4:37 PM
#1

Här var låg aktivitet.

Beställde i varje fall Rockin Ringlets och Spiralicious samt en stor microfiberhandduk.

Kommer uppdatera tråden senare med en recension av produkterna.

[Tilde]
5/23/15, 5:41 PM
#2

Jag har en produkt från Jessicurl som jag tycker är jättebra och luktar fräscht av kokos :) Tror det var Rockin ringlets som jag har.

[iRebecka]
5/25/15, 5:30 PM
#3

#2 Jag valde parfymfria men det är nog en smaksak. Använder även parfymfritt tvättbalsam. 🙂

[Tilde]
5/25/15, 8:45 PM
#4

#3 Aha, ja men den fungerar nog lika bra oavsett. Jag gillar bara goda dofter helt enkelt😊 Skulle gärna testa den andra doften också men den fanns inte där jag köpte. 

Var köper du förresten? :)

[iRebecka]
5/26/15, 4:19 PM
#5

#4 Jag beställde från Alma of Sweden. Idag kom paketet. 🙂

[Tilde]
5/27/15, 10:32 AM
#6

#5 Ah okej! Jag bor i Danmark så jag tror inte jag kunde beställa därifrån… 🤔

Säg till vad du tycker om produkterna! :)

Annons:
Amandla
5/27/15, 12:30 PM
#7

TS: Jag har inte testat några produkter från Jessicurl men är nyfiken på dem. Kanske ska slå till nu? 🙂Ser att det överst på sidan du länkar till står "Allt godkänt för balsammetoden".


Sajtvärd på Healing och Pudel, medis på Tarot och Övernaturligt
[iRebecka]
6/29/15, 5:47 PM
#8

Nu har jag använt både Rockin Ringlets och Spiralicious några gånger. Det fungerar bra. Jag ploppar håret så mitt hår blir lockigt även utan stylingprodukter men jag (inbillar mig?) att lockarna håller längre med Jessicurls stylingprodukter.

Tips till #7 är att beställa från Alma of Sweden före den 1 juli (i övermorgon) innan nya prislistan träder i kraft (priserna på Jessicurl kommer justeras pga. kraftigt stigande dollarkurs).

[iRebecka]
6/29/15, 5:50 PM
#9

den här sidan kan ni läsa hur ni använder olika stylingprodukter från Jessicurl samt vilka stylingprodukter som passar just din hårtyp. 🙂

Upp till toppen
Annons: