Annons:
Etikettprodukter
Läst 1408 ggr
Crest
2015-11-10 21:52

BLAX hårsnoddar

Är det någon som har hört talas om BLAX? Någon som har testat dem? Har läst många fina recensioner om dem, att de ska sitta bra och vara lätta att ta ut ur håret osv. Är dock lite skeptisk till att de är lika lätta att dra ut från en lockig hästsvans som en rak, därav min fråga. När jag tar ut en vanlig snodd från håret så måste i alla fall jag "hålla emot" ovanför snodden när jag drar ut den, till skillnad från många av mina rakhåriga kompisar som bara kan dra den rätt ned. Länk nedan.

javascript:nicTemp();

Annons:
lollynonna
2015-11-10 21:56
#1

Dom där ser riktigt riktigt dåliga ut. Skulle aldrig någonsin betala 70 spänn för åtta små gummiband? Nej då köper jag hellre andra snoddar… Har du kollat på dom här sladdsnoddarna? Dom som ser ut som en sladd? Dom tycker jag är jättebra.

// Linah 

 Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

Crest
2015-11-10 22:03
#2

Jo, det var min första tanke också, men har som sagt läst oväntat bra recensioner om dem (t.ex. här javascript:nicTemp();). Men vill ju inte lägga så mycket på dem ifall jag inte är hyfsat säker på att de fungerar bra.

Vet vilka du menar, har varit lite skeptiskt till dem också då det känns som att även de skulle trassla sig lätt i lockigt hår. Men kanske är värt ett försök då :). Tycker dessvärre inte att sladdsnoddarna är vidare snygga, men äh, så länge de håller uppe håret och inte sliter, så 😉

pigelina
2015-11-12 18:43
#3

Har sånna och dom är faktiskt riktigt bra, har hållt mycket längre en en normal snodd och är väldigt töjbara fast med bra hållning, prefekt för mig som har tjockt hår. Sen är det inte bara att "dra" ur nör man har lockigt hår men inte svårare en med en vanlig :) Har en "sladdsnodd" också, kan inte få till en bra tofs med den, blir aldeles för löst, mitt hår är för tugnt, men dom är gryma för ex bulle 👍🏽

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Crest
2015-11-13 22:30
#4

#3 Kanske värt att testa, då :) Går det att ha dem runt handleden eller är de för tighta för det?

pigelina
2015-11-14 01:18
#5

Funkar i några timmar när dom fortfarande är lite uttänjda från användning men annars alldeles för tighta, tyvärr.

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Zolunia
2016-01-10 23:53
#6

Jag kan tyvärr inte sätta upp mitt hår… Får ont i huvudet direkt. Ibland, kanske 3 dagar i månaden kan jag ha en klämma som sitter löst, annars, omöjligt. 😟

Annons:
Upp till toppen
Annons: