Annons:
Etikettno-poo-metoder
Läst 2226 ggr
Salish
3/4/17, 6:13 PM

Vårdande balsam för TORRT hår

Hej! Har kört med balsammetoden i ett antal år nu. Som tvättbalsam funkar Neutral jättebra, men är lite vilsen med vårdande balsam som funkar till mitt hår. Har fram till nu använt urtekrams balsam med extra fukt och det funkade väl bra medan jag fortfarande hennade håret/inte blekte det, men nu funkar det inte alls längre och känns nästan som det bara gör håret torrare. Någon som har något tips?

Annons:
sp0ngeb0b
3/24/17, 12:43 PM
#1

Det är inget balsam, men jag rekommenderar hårinpackningen Avocado Oil & Shea Butter från Garnier Respons. Jag har länge haft väldigt torrt och frissigt hår, men sen fick jag nog och klippte av halva håret och började använda hårinpackning flera gånger i veckan. Framförallt använde jag denna från Garnier och den är SÅ bra. Har aldrig varit med om något som gör mitt hår så mjukt. Så om hårinpackning funkar så testa den!! :)

Yoloqueen
4/22/19, 8:03 PM
#2

Jag har lockigt hår och jag är en person med väldigt torrt hår och nu så har jag en TOVA i bakre delen av håret mår verkligen illa det köns som att hela håret sitter fast på tovan har verkligen svårt reda it det både med lamm, borste och Fingrarna för det sitter verkligen fast det har blivit till två tovor nu det är verkligen svårt att reda ut det och jag mår så jäkla illa. Var tvingen att använda en slags huvudbonad har även inte berättat för någon.

[Amber16]
5/16/20, 8:29 PM
#3

Jag använder Tresemmr botanique och tycker det ibland nästan är för fuktgivande för min hårtyp 2b-2c. Men det är väldigt bra när håret är torrt.

[hammietime]
6/23/20, 1:29 AM
#4

Jag använder denna

Upp till toppen
Annons: